Σε μια κίνηση που αφορά τον κορμό της ανάπτυξης του Destiny 2, η Bungie ανακοίνωσε την απομάκρυνση ενός μεγάλου μέρους της ομάδας ανάπτυξης. Σύμφωνα με δηλώσεις του Hermen Hulst, επικεφαλής των PlayStation Studios, η πολιτική περικοπών επηρεάζει όχι μόνο την ομάδα του Destiny 2, αλλά και άλλους τομείς, όπως αυτοί που σχετίζονται με το Marathon.
Αυτή η ενημέρωση έρχεται σε χρονικό σημείο κοντά στην τελευταία ενημέρωση περιεχομένου live service του Destiny 2, όπου η Bungie δήλωσε ότι προχωρά σε «μείωση προσωπικού» προκειμένου να αναμορφώσει τη λειτουργία της. Ωστόσο, δεν δόθηκαν λεπτομέρειες για τον ακριβή αριθμό των εργαζομένων που επηρεάζονται. Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με τη δήλωση του στούντιο, “έχει βαθύ αντίκτυπο” στις ζωές των εργαζομένων και των οικογενειών τους, αλλά θεωρείται “αναγκαία” για την κατεύθυνση της εταιρείας.
Αν και το εργατικό δυναμικό της Bungie εκτιμάται σε περίπου 800 άτομα αυτή τη στιγμή, ο αριθμός αυτός έχει συρρικνωθεί σημαντικά από τα 1.300 κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έπειτα από προηγούμενους γύρους περικοπών. Τα προβλήματα της Bungie φαίνεται να εντείνονται από την εξαγορά της από τη Sony, έναντι 3,6 δισ. δολαρίων, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύσεις όπως το Kotaku.
Στο πλαίσιο των πρόσφατων αλλαγών, ο Hulst αποκάλυψε σε δημοσίευση του ότι η απόφαση αυτή ελήφθη έπειτα από μήνες συνεργασίας και αξιολόγησης με τη διοίκηση της Bungie. Εξετάστηκαν στρατηγικές κατεύθυνσης, προτεραιότητες ανάπτυξης και ανάγκες σε πόρους, γεγονός που καθιστά την αναγκαιότητα των περικοπών ακόμα πιο ξεκάθαρη. Ανέφερε ότι οι πρόσφατες εξελίξεις είναι “οδυνηρές” για τους ταλαντούχους εργαζόμενους και αναγνώρισε ότι τα επιτεύγματα της Bungie στο Destiny έχουν αφήσει “ανεξίτηλο αποτύπωμα” στη βιομηχανία.
Παρά τις δύσκολες αυτές εξελίξεις, το Marathon παραμένει στο επίκεντρο των προτεραιοτήτων της εταιρείας, με νέα περιεχόμενα προγραμματισμένα τουλάχιστον μέχρι τα τέλη του 2026. Εξάλλου, οι προγραμματισμένες προτάσεις βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, με τον Hulst να εκδηλώνει ενθουσιασμό για την δημιουργικότητα και τις νέες ευκαιρίες που πιθανώς θα προκύψουν.
Η Bungie δήλωσε ότι δεν ήταν βιώσιμο να συνεχίσει με τον προηγούμενο αριθμό προσωπικού. Επιπλέον, η εταιρεία δεσμεύτηκε να παρέχει υποστήριξη στους εργαζόμενους που αποχωρούν, αναζητώντας ευκαιρίες εντός του δικτύου στούντιο της Sony Interactive Entertainment.
## Η άποψη του TechNoid.gr
Η πρόσφατη εξέλιξη με τις απολύσεις στη Bungie εκφράζει μια πραγματικότητα που βιώνει ολόκληρη η βιομηχανία των video games. Η προσαρμογή σε νέες στρατηγικές και οι οικονομικές πιέσεις είναι αναπόφευκτα γεγονότα. Για τους Έλληνες παίκτες, αυτό μπορεί να έχει αντίκτυπο στην υποστήριξη και την εξέλιξη του Destiny 2 στην εγχώρια αγορά. Η φημολογούμενη αναγέννηση του Marathon προσφέρει μια δόση ελπίδας, αλλά η βιωσιμότητα του τίτλου θα κριθεί από την ικανότητα της Bungie να ανασυνταχθεί. Στο μέλλον, θα πρέπει να παρακολουθούμε προσεκτικά την πορεία της Bungie και τις εξελίξεις των αγαπημένων μας παιχνιδιών.

