Διαφήμιση – Advertisement
Συναντήθηκε η Νίκη Λυμπεράκη με τη Νατάσσα Μποφίλιου στην εκπομπή «Πάμε μια βόλτα;», γεγονός που προσέφερε στους θεατές μια πιο προσωπική ματιά στη ζωή της δημοφιλούς τραγουδίστριας.
Η εκπομπή ξεκίνησε με μια βόλτα στην Καλλιθέα, την γειτονιά που επιλέγει η Μποφίλιου για την καθημερινότητά της και στην οποία διατηρεί ισχυρούς δεσμούς.
Στη συνέχεια, οι γονείς της Νατάσσας μοιράστηκαν τρυφερές αναμνήσεις και προσωπικές ιστορίες για την κόρη τους, αναδεικνύοντας τις λιγότερο γνωστές πτυχές του χαρακτήρα της. Μέσα από την εξομολόγησή τους, οι τηλεθεατές είδαν μια άλλη διάσταση της Μποφίλιου, τόσο ως άνθρωπο όσο και ως καλλιτέχνη.
Η μητέρα της, σε μια συγκινητική αναφορά, εξομολογήθηκε: «Κάθε φορά που φεύγω από συναυλία της, αισθάνομαι ένα μεγάλο φορτίο. Δυσκολεύομαι να κοιμηθώ, γιατί εκείνη τη στιγμή βλέπω το παιδί μου σαν άνθρωπο και αναλογίζομαι τι περνάει, πώς νιώθει.» Σημαντική είναι η αναφορά της στο γεγονός ότι δεν μπορεί να απολαύσει τις παραστάσεις της, καθώς μόνο θλιβερές σκέψεις την κατακλύζουν.
(function(d, s, id){var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];if (d.getElementById(id)) return;js = d.createElement(s); js.id = id;js.async=true;js.src = “//connect.facebook.net/el_GR/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5″;fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
//

