Στο παρελθόν αρκετές εταιρείες έχει διαπιστωθεί ότι περιορίζουν τις επιδόσεις των συσκευών τους, με το πιο πρόσφατο παράδειγμα να είναι αυτό της Samsung. Ο κορεατικός κολοσσός σίγουρα έχει κάποιο λόγο που το κάνει αυτό, με τον περιορισμό να ισχύει για πολλές εφαρμογές, από τις οποίες φυσικά αποτελούν εξαίρεση οι εφαρμογές benchmark.
Σύμφωνα με έρευνα του χρήστη του Twitter, GaryeonHan, και μερικά αποδεικτικά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν σε ένα κορεατικό forum, οι επιδόσεις των κινητών της Samsung περιορίζονται σε περίπου 10.000 εφαρμογές εξαιτίας της Game Optimizing Service (GOS) της εταιρείας. Χρήστες συσκευών της εταιρείας έχουν εκφράσει τα παράπονά τους ακόμα και στις ιστοσελίδες της, με την αιτία να φαίνεται ξεκάθαρα, πλέον.
Samsung created an app called GOS and used the app to limit game performance, making the gaming experience worse. However, according to what the Korean community found out today, Samsung confirmed that it has put performance limits on more than 10,000 apps… pic.twitter.com/U58AreZZoo
— 한가련 (@GaryeonHan) March 2, 2022
Οι χρήστες συσκευών Galaxy έχουν μεγάλες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν προβλήματα επιδόσεων σε ένα απαιτητικό παιχνίδι. Ωστόσο, το θέμα δεν περιορίζεται αποκλειστικά σε παιχνίδια, αλλά και σε κάθε είδους εφαρμογές που χρησιμοποιούνται στην καθημερινότητα όλων, όπως αυτές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το ίδιο ισχύει, μάλιστα, και για τις εφαρμογές της ίδιας της εταιρείας, όπως τα Samsung Pay, Samsung Pass, Samsung Cloud και άλλα.
Φυσικά, οι εφαρμογές benchmark εξαιρούνται από όλο αυτό, ώστε ο χρήστης να μην μπορεί να αντιληφθεί την κατάσταση ελέγχοντας άμεσα τις επιδόσεις της συσκευής του. Τα Geekbench 5, AnTuTu, 3DMark και άλλα, δεν είναι σε θέση να διαγνώσουν το θέμα, αφού κάτι τέτοιο θα οδηγούσε σε κατακραυγή του κόσμου. Αξίζει να σημειώσουμε ότι κάτοχοι των συσκευών της σειράς Galaxy S22 φαίνεται πως γλιτώνουν σε ένα σημαντικό βαθμό από το GOS.
Leave a Reply
View Comments