Το Twitter ανακοίνωσε ότι από χθες είναι δυνατή η διαφήμιση προϊόντων κάνναβης στο κοινωνικό δίκτυο, αλλά μόνο στις χώρες όπου είναι νόμιμη. Η πολιτική έχει ενημερωθεί ώστε να αναφέρονται με σαφήνεια οι όροι και οι περιορισμοί, συμπεριλαμβανομένης της απαγόρευσης πώλησης προϊόντων κάνναβης (με ορισμένες εξαιρέσεις). Ο Elon Musk έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι είναι υπέρ της νομιμοποίησης σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η καλιφορνέζικη εταιρεία επισημαίνει ότι υπάρχουν πολλές συζητήσεις για διάφορα θέματα (ειδήσεις, ταινίες, παιχνίδια, αθλητικά και άλλα), αλλά στις Ηνωμένες Πολιτείες γίνονται περισσότερες συζητήσεις για την κάνναβη από ό,τι για τα ζώα, τα τρόφιμα και τη μαγειρική. Οι χρήστες μιλούν για τις εμπειρίες τους με τη φαρμακευτική ή ψυχαγωγική χρήση της κάνναβης, προτείνουν μάρκες, προϊόντα και καταστήματα, προτείνουν αλλαγές στους ισχύοντες νόμους ή τον αντίκτυπο στην κοινότητα.
Αυτοί οι λόγοι οδήγησαν στην τροποποίηση της πολιτικής για τα ναρκωτικά ώστε να επιτρέπονται οι διαφημίσεις στον Καναδά και σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ όπου η χρήση κάνναβης είναι νόμιμη (π.χ. Καλιφόρνια).
Ωστόσο, οι διαφημιστές πρέπει να λάβουν άδεια από τις αρχές και από το Twitter. Επιπλέον, δεν μπορούν να προωθούν ή να πωλούν προϊόντα κάνναβης, με εξαίρεση τα τοπικά προϊόντα (όχι για κατάποση) που προέρχονται από κάνναβη με 0,3% THC ή λιγότερο. Οι διαφημίσεις δεν μπορούν να προβάλλονται σε χρήστες κάτω των 21 ετών.
Η αλλαγή δείχνει σαφώς την πρόθεση να αυξηθούν τα κέρδη από τη διαφήμιση. Μετά την εξαγορά του Musk, εκατοντάδες εταιρείες ανέστειλαν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο κοινωνικό δίκτυο.
Leave a Reply
View Comments