Σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς όσων θεωρούν ότι η πλατφόρμα βρίσκεται σε φθίνουσα πορεία, το Facebook εξακολουθεί να έχει δύο δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε καθημερινή βάση, ένας όγκος που αυξάνεται συνεχώς, παρά τη φυσιολογική επιβράδυνση των τελευταίων ετών. Και όμως, η μητρική εταιρεία Meta έχει ήδη αρχίσει να ψάχνει πιο μακριά, αναζητώντας μια νέα φόρμουλα που να ανταποκρίνεται στις τάσεις της εποχής, ξεκινώντας τις εργασίες για ένα αποκεντρωμένο κοινωνικό δίκτυο: το κωδικό όνομα είναι P92.
Συμβατό με πρωτόκολλα όπως το ActivityPub, θα πρέπει να είναι σε θέση να εξασφαλίσει τη διαλειτουργικότητα με εναλλακτικές λύσεις που είναι ήδη σε λειτουργία εδώ και αρκετό καιρό, ξεκινώντας από το Mastodon. Προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με ένα πιθανό παράθυρο λανσαρίσματος.
Η πληροφορία αναφέρθηκε αρχικά τις τελευταίες ημέρες από τον ινδικό ιστότοπο Moneycontrol. Αυτή, ωστόσο, είναι η επιβεβαίωση των εργασιών σε εξέλιξη που δόθηκε απευθείας από εκπρόσωπο της εταιρείας, η οποία αναφέρεται στην εστίαση της πλατφόρμας: την ανταλλαγή ενημερώσεων κειμένου.
Πειραματιζόμαστε με ένα αποκεντρωμένο, ανεξάρτητο κοινωνικό δίκτυο για την ανταλλαγή ενημερώσεων κειμένου. Πιστεύουμε ότι ένας ξεχωριστός χώρος, όπου οι δημιουργοί και τα δημόσια πρόσωπα μπορούν να μοιράζονται ενημερώσεις σχετικά με τα ενδιαφέροντά τους, θα μπορούσε να έχει μια ευκαιρία.
Επικεφαλής της ομάδας που εργάζεται για το έργο είναι ο Adam Mosseri, γνωστό πρόσωπο της Meta και τώρα επικεφαλής του Instagram.
Σύμφωνα με τις διαρροές, οι ομάδες του ομίλου που είναι υπεύθυνες για τον χειρισμό νομικών θεμάτων εργάζονται ήδη για τυχόν ζητήματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Φανταζόμαστε επίσης ότι και άλλοι είναι απασχολημένοι προσπαθώντας να βρουν ένα επιχειρηματικό μοντέλο ικανό να εγγυηθεί μια οικονομική απόδοση μέσω μιας κατάλληλης φόρμουλας.
Πηγή: Reuters
Leave a Reply
View Comments