Οι γερμανικές αρχές μεταφορών ενδέχεται να θεωρήσουν παράνομη τη λειτουργία αυτόματης αλλαγής λωρίδας της Tesla, σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Stern.
Η αυτόματη αλλαγή λωρίδας, η οποία επιτρέπει στα οχήματα της Tesla να αλλάζουν αυτόματα λωρίδες σε αυτοκινητόδρομους όταν ενεργοποιείται το Autopilot, ήταν επί μακρόν ένα χαρακτηριστικό που περιλαμβανόταν βασικό πακέτο του Autopilot, μέχρι που η εταιρεία το μετέφερε στο ακριβότερο, πλήρες πακέτο αυτόνομης οδήγησης. Οι ιδιοκτήτες Tesla στην Ευρώπη είχαν πάντα μια περιορισμένη έκδοση του Autopilot, επειδή υπόκεινται σε πολύ αυστηρότερους ελέγχους από τις ρυθμιστικές αρχές.
Η γερμανική ομοσπονδιακή αρχή μεταφορών (KBA) δήλωσε τώρα στην Bild μέσω εκπροσώπου της, ότι έχει ξεκινήσει έρευνα σχετικά με την λειτουργία αλλαγής λωρίδας στο Autopilot της Tesla. Η λειτουργία αυτή, “ενδέχεται να μην επιτρέπεται στην Ευρώπη”. Ο εκπρόσωπος δεν διευκρίνισε γιατί ενδέχεται να μην είναι νόμιμη στην Ευρώπη.
Η γερμανική αρχή δήλωσε ότι βρίσκεται σε επαφή τόσο με την εταιρεία όσο και με την ολλανδική αρχή ταξινόμησης οχημάτων RDW, η οποία είναι υπεύθυνη για την έγκριση των οχημάτων της Tesla στην Ευρώπη. Αυτό είναι το τελευταίο από μια σειρά περιοριστικών μέτρων για το Autopilot στη Γερμανία. Το 2020, ένα γερμανικό δικαστήριο έκρινε ότι οι ισχυρισμοί της Tesla σχετικά με το Autopilot και την πλήρη αυτόνομη οδήγηση ήταν “παραπλανητικοί”. Τώρα, φαίνεται ότι οι γερμανικές αρχές προσπαθούν να εμπλέξουν την RDW, γεγονός που θα μπορούσε να επηρεάσει όλους τους χρήστες στην Ευρώπη.
Leave a Reply
View Comments