Το Wordle, το δημοφιλές παιχνίδι λέξεων που αναπτύχθηκε από τον Josh Wardle, έχει νέο ιδιοκτήτη. Η εταιρεία της αμερικανικής εφημερίδας, The New York Times, το αγόρασε από τον δημιουργό του έναντι ενός ποσού που ξεπερνά ελαφρώς τα επτά ψηφία.
Η ανακοίνωση, έγινε από τους New York Times, οι οποίοι διασφαλίζουν ότι το παιχνίδι θα γίνει μέρος του καταλόγου της συνδρομής τους, ο οποίος περιλαμβάνει ήδη τα The Crossword, Spelling Bee, Sudoku και Mini, μεταξύ άλλων. Από την εταιρεία δηλώνουν ότι το παιχνίδι αρχικά θα παραμείνει δωρεάν για νέους και υπάρχοντες χρήστες. Ωστόσο, επισημαίνουν ότι τα παιχνίδια αποτελούν ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής συνδρομών τους.
Θυμίζουμε ότι το 2011 η αμερικανική εφημερίδα άλλαξε το επιχειρηματικό της μοντέλο σε paywall. Αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του εκδοτικού περιεχομένου των New York Times, καθώς και τα πρόσθετα προϊόντα του είναι προσβάσιμα μόνο μέσω συνδρομής.
Το Wordle έχει γίνει φαινόμενο αυτής της εποχής. Απλό, εθιστικό και γρήγορο, η δημοτικότητά του δεν έχει σταματήσει να αυξάνεται φέτος. Λειτουργεί μέσω ενός απλού ιστοτόπου που δε συλλέγει δεδομένα, ούτε εμφανίζει διαφημίσεις και δε χρειάζεται καν να εγγραφείτε. Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να κατεβάσετε καμία εφαρμογή για να παίξετε, γεγονός που το καθιστά ένα απλό παιχνίδι, πολύ ασφαλές, που μπορείτε να παίξετε οπουδήποτε, από το κινητό και τον υπολογιστή ή οποιαδήποτε συσκευή με πρόγραμμα περιήγησης.
Είναι ένα χαλαρό παιχνίδι, αφού μπορείτε να μαντέψετε μόνο μία λέξη την ημέρα. Μπορείτε να προσπαθήσετε να επιστρέψετε από μια συσκευή με διαφορετική IP, αλλά η καθημερινή λέξη είναι η ίδια για όλους, γεγονός που το κάνει αρκετά ανταγωνιστικό.
Ο Josh Wardle, ο δημιουργός του παιχνιδιού, είπε ότι τα παιχνίδια των New York Times έπαιξαν μεγάλο ρόλο στη δημιουργία του Wordle, κυρίως κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Γι’ αυτό μου φαίνεται πολύ φυσικό αυτό το βήμα», δήλωσε.
Leave a Reply
View Comments