Σύμφωνα με μελέτη της Sensor Tower, το 2021 οι χρήστες του App Store ξόδεψαν υπερδιπλάσια ποσά για συνδρομητικές υπηρεσίες από τους χρήστες του Google Play. Παγκοσμίως, οι 100 κορυφαίες συνδρομητικές εφαρμογές απέφεραν 13,5 δισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν τρεις φορές περισσότερα από το Google Play (4,8 δισεκατομμύρια δολάρια).
Ωστόσο, σε σύγκριση με το 2020, το Google Play σημείωσε σημαντική αύξηση (κατά 78%), ενώ οι δαπάνες των χρηστών στο App Store αυξήθηκαν κατά 31%. Η εφαρμογή που απέφερε τα περισσότερα χρήματα ήταν το YouTube, με το εντυπωσιακό ποσό των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως (συμπεριλαμβανομένων 566,5 εκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ). Στη δεύτερη θέση ήταν το Tinder.
Όσον αφορά στο μέλλον, είναι πιθανό οι δαπάνες για εφαρμογές να συνεχίσουν να αυξάνονται καθώς οι χρήστες παρακολουθούν όλο και περισσότερο premium περιεχόμενο σε πλατφόρμες όπως το HBO Max, το Amazon και το Netflix. Επιπλέον, εφαρμογές όπως το Twitter, το TikTok και το Instagram δημιουργούν επίσης τα δικά τους συνδρομητικά μοντέλα.
Leave a Reply
View Comments