Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Meta παρουσίασε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2022, τα οποία επιβεβαίωσαν την αύξηση των καθημερινά ενεργών χρηστών στο Facebook και, κυρίως, την αύξηση του κόστους, το οποίο μειώθηκε μόνο εν μέρει με την απόλυση 11.000 εργαζομένων. Στο δελτίο τύπου υπάρχει μόνο μια μικρή αναφορά στο metaverse. Φαίνεται ότι ο Zuckerberg αποφάσισε να επικεντρωθεί και πάλι στη βασική του δραστηριότητα.
Σύμφωνα με τις τελευταίες τριμηνιαίες οικονομικές καταστάσεις, η Meta μείωσε τα έσοδα κατά 4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021, ενώ το κόστος αυξήθηκε κατά 22%. Συνεπώς, τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 55%.
Η ανάλυση των επιμέρους “τμημάτων” αποκαλύπτει ότι τα έσοδα από τη διαφήμιση και την οικογένεια εφαρμογών (Facebook, Instagram, Messenger και WhatsApp) μειώθηκαν. Το κόστος του τμήματος Reality Labs, από την άλλη πλευρά, ανήλθε σε σχεδόν $4,3 δισεκατομμύρια το τέταρτο τρίμηνο και $13,7 δισεκατομμύρια για το σύνολο του 2022.
Μόλις πριν από τέσσερις μήνες, ο Zuckerberg δήλωσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στο metaverse. Σχολιάζοντας τα τριμηνιαία αποτελέσματα, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta μίλησε για την τεχνητή νοημοσύνη, τη διαφήμιση και την ανταλλαγή μηνυμάτων, αναφέροντας οριακά το metaverse. Αυτό ήταν πιθανώς ένας τρόπος να αποσπάσει την προσοχή των επενδυτών από τη σπατάλη χρημάτων στο τμήμα Reality Labs.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η Meta προετοιμάζεται για άλλη μια μείωση του εργατικού δυναμικού, καθώς ο προϋπολογισμός για τις διάφορες ομάδες δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Η εταιρεία του Menlo Park φέρεται επίσης να έχει αναβάλει αποφάσεις για διάφορα έργα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με το Metaverse. Ίσως ο Zuckerberg αποφάσισε να επιστρέψει στο παρελθόν;
Leave a Reply
View Comments