Στα επιχειρήματά της υπέρ του αποκλεισμού της εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft, η FTC προφανώς αγνοεί τους αριθμούς της Nintendo στην αγορά, σαν να μην ήταν η ιαπωνική εταιρεία κορυφαίος παίκτης στη βιομηχανία παιχνιδιών.
Το σκεπτικό της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου είναι ότι το Nintendo Switch είναι μια κονσόλα όγδοης γενιάς, σε αντίθεση με το PS5 και το Xbox Series X|S, και ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στην ανάλυση του μεριδίου αγοράς, το οποίο, σύμφωνα με την Επιτροπή, θα πρέπει να μοιράζεται αποκλειστικά μεταξύ της Sony και της Microsoft.
Πρόκειται σαφώς για έναν τρόπο να βγει η Nintendo από την εξίσωση και να φανταστεί κανείς ένα “ανταγωνιστικό τμήμα υψηλών επιδόσεων” στο οποίο υπάρχουν μόνο αυτές οι δύο μεγάλες εταιρείες, οι οποίες βρίσκονται σήμερα σε σύγκρουση για την εξαγορά της Activision Blizzard και, ειδικότερα, για την πιθανή αποκλειστική διάθεση της σειράς Call of Duty.
Ένα τέτοιο επιχείρημα είναι χρήσιμο για την FTC να αποκλείσει τις πρόσφατες προτάσεις της Microsoft προς την ίδια τη Nintendo, όπως η πρόταση να φέρει το Call of Duty στις κονσόλες της για δέκα χρόνια, αγνοώντας έτσι τα εκατομμύρια των χρηστών που διαθέτουν Switch και θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τέτοιες συμφωνίες.
Όπως γνωρίζουμε, η FTC θα προσφύγει στη Microsoft για να εμποδίσει την εξαγορά της Activision, και έτσι αυτά τα επιχειρήματα θα συζητηθούν ενώπιον ενός δικαστή, ο οποίος θα πρέπει να αποφανθεί επί της ουσίας και να συμφωνήσει με τη μία ή την άλλη πλευρά.
Leave a Reply
View Comments