Η Meta αποφάσισε να προσφέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στους χρήστες σχετικά με τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο Facebook, πιθανώς και για να αποφευχθούν απάτες και διάφορα προβλήματα, πιο συγκεκριμένα όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο το machine learning επιλέγει ποιες διαφημίσεις θα δείξει στους χρήστες όταν χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο.
Με αυτό το σκεπτικό, η Meta κυκλοφορεί λοιπόν μια ενημέρωση του προαναφερθέντος εργαλείου που προσφέρει στους χρήστες του Facebook τη δυνατότητα να κατανοήσουν γιατί βλέπουν μια συγκεκριμένη διαφήμιση.
Πιο συγκεκριμένα, όταν το machine learning χρησιμοποιείται για να καθορίσει σε ποιον θα εμφανιστεί μια διαφήμιση, η ενότητα σχετικά με την κατανόηση του γιατί συμβαίνει αυτό παρέχει πληροφορίες όπως οι παράγοντες που επηρεάζουν τις διαφημίσεις μέσω των δραστηριοτήτων της ίδιας της Meta και παρουσιάζει νέα παραδείγματα που εξηγούν πώς τα μοντέλα machine learning διασταυρώνουν διάφορα ενδιαφέροντα για να εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις.
Επιπλέον, οι προτιμήσεις των διαφημίσεων είναι προσβάσιμες μέσω της ενότητας “Γιατί βλέπω αυτή τη διαφήμιση” (προστέθηκε στο μενού των χορηγούμενων).
Η Meta επισημαίνει επίσης ότι οι αλλαγές βρίσκονται επί του παρόντος σε εξέλιξη, πράγμα που σημαίνει ότι σύντομα θα είναι ορατές σε όλους τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου, και ότι θα επηρεάσουν επίσης το Instagram στο εγγύς μέλλον, αλλά δεν έχουν δοθεί ακόμη ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με το πότε θα συμβεί αυτό.
Leave a Reply
View Comments