Meta: Έχει χάσει $500 εκατομμύρια μετά τη μετονομασία

Meta

Έχουν περάσει πέντε μήνες από τη μετονομασία του Facebook σε Meta. Πέντε μήνες οι οποίοι δεν έχουν υπάρξει και οι καλύτεροι στην ιστορία της εταιρείας, με το χειρότερο από όλα να είναι το γεγονός ότι δε φαίνεται να υπάρχουν περιθώρια σημαντικής βελτίωσης στο άμεσο μέλλον.

Τα μέτρα των Google και Apple σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, που δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να μπλοκάρουν τους trackers, έχουν δημιουργήσει μεγάλη τρύπα εσόδων. Από την άλλη, η παρουσία και μόνο των trackers, είχε απομακρύνει χρήστες από την πλατφόρμα. Άλλη αιτία είναι η πτώση της δημοτικότητας του Facebook μεταξύ των νέων, οι οποίοι προτιμούν πλατφόρμες όπως το TikTok.

Σύμφωνα με στοιχεία του New York Mag, η Meta έχει χάσει σχεδόν μισό τρισεκατομμύριο δολάρια από τότε που έγινε η μετονομασία. Θεωρείται, ότι το γεγονός αυτό δεν επηρέασε την κατάσταση ιδιαίτερα και η πτώση, εκτός από τα παραπάνω, αποδίδεται και στη διαφορετική κατεύθυνση που πάει να δώσει στην εταιρεία ο CEO, Mark Zuckerberg. Εκείνος φαίνεται να ρίχνει μεγάλο βάρος στο metaverse, αλλά το κοινό δε δείχνει να ακολουθεί.

Λιγότερο από ένα μήνα πριν, η μετοχή της εταιρείας κατέγραψε ιστορική πτώση και αν συνεχίσουν έτσι τα πράγματα, εκείνη η μέρα ίσως θεωρηθεί η αρχή του τέλους. Φυσικά, μια τόσο μεγάλη εταιρεία δεν μπορεί να χαθεί από τη μια στιγμή στην άλλη. Με τη λέξη “τέλος”, εννοούμε το τέλος ενδεχομένως της πλατφόρμας όπως τη γνωρίζαμε ή κάποια πολύ δραστική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του ομίλου. Όπως και να έχει, μια εταιρεία που μέχρι πρόσφατα και για πολλά χρόνια ήταν διαρκώς αναπτυσσόμενη, φαίνεται πως έχει μια δύσκολη καμπή μπροστά της. Μένει να δούμε πώς θα διαχειριστούν την κατάσταση οι αρμόδιοι.