Η Meta προσπαθεί να κάνει πιο εύκολο για τις εταιρείες να διαφημιστούν μέσω του Instagram. Ένας τρόπος να πραγματοποιηθεί αυτό, είναι να προσθέσει διαφημίσεις σε σημεία που δεν υπήρχαν έως τώρα. Μεταξύ αυτών των σημείων, είναι και τα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
Όπως αναφέρει το Engadget, οι ιδέες βρίσκονται σε πειραματικό στάδιο και θα λειτουργεί ως εξής: στα αποτελέσματα των αναζητήσεων θα υπάρχουν και “χορηγούμενες” δημοσιεύσεις. Επιπλέον, δοκιμάζεται μία λειτουργία που θα επιτρέπει σε εταιρείες να υπενθυμίζουν ή να ειδοποιούν τους χρήστες του Instagram για μελλοντικά events ή κυκλοφορίες. Ο χρήστης θα μπορεί να ενεργοποιήσει τα λεγόμενα “reminder ads” και να δεχθεί ειδοποιήσεις μία μέρα πριν, 15 λεπτά πριν και κατά την έναρξη του event.
Οι λόγοι για τους οποίους η Meta προσπαθεί να προσελκύσει διαφημιστές με όλο και περισσότερους τρόπους, είναι σαφείς. Με την εταιρεία να βρίσκεται σε δύσκολη περίοδο οικονομικά και να έχει ήδη προβεί σε μαζικές απολύσεις προκειμένου να ελαττώσει τα έξοδά της, κρίνεται απαραίτητο να αυξήσει τα έσοδά της με όσο περισσότερους τρόπους γίνεται. Η εταιρεία ετοιμάζει νέο κύμα απολύσεων και αναδιάρθρωση των τμημάτων της, ενώ παράλληλα αναζητά λύσεις όπως η αύξηση των εσόδων της από διαφημίσεις.
Leave a Reply
View Comments