Η εταιρεία Skroutz βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρότατες καταγγελίες, αφού αρκετοί καταναλωτές κατηγορούν την εταιρεία για εξαπάτηση. Με βάση τα λεγόμενά τους, υπήρξαν παραγγελίες τις οποίες δεν παρέλαβαν. Οι πελάτες αναφέρουν πως οι επίμαχες παραγγελίες είχαν πληρωθεί μέσω κάρτας.
Όπως θα γνωρίζετε, η πλατφόρμα του Skroutz έχει χιλιάδες πελάτες καθημερινά, με πολύ κόσμο να την προτιμά για την αναζήτηση προϊόντων σε χαμηλές τιμές. Ωστόσο, τα πράγματα φαίνονται δύσκολα για την εταιρεία από εδώ και πέρα, με τα παράπονα πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να έχουν αυξηθεί πολύ και την εμπιστοσύνη του κόσμου να έχει πληγεί.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του in.gr, η εταιρεία έχει έρθει αντιμέτωπη με εκατοντάδες καταγγελίες. Φαίνεται πως το επίμαχο κατάστημα είναι το “365shop”, το οποίο δεν είναι απλά ένα ακόμα κατάστημα, αφού διατηρεί συνεργασία με την ίδια την πλατφόρμα εδώ και χρόνια. Από τα παράπονα που έχουν εκφράσει οι πελάτες που υπήρξαν θύματα της διαφαινόμενης απάτης, καταλαβαίνουμε πως το κατάστημα δεχόταν παραγγελίες για προϊόντα που θα ήταν διαθέσιμα σε “4-10 ημέρες”. Εν τέλει, αυτές δεν παραδίδονταν ποτέ, ενώ οι πελάτες τις είχαν ήδη πληρώσει.
Πέρα από τις δημοσιεύσεις, ένας από τους πελάτες που εξαπατήθηκαν ανάρτησε και video, στο οποίο εξηγεί ακριβώς τι συνέβη. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι είχε παραγγείλει μία τηλεόραση από το εν λόγω κατάστημα, το οποίο προτίμησε κυρίως επειδή βρίσκεται στο Skroutz, πράγμα που φυσικά δεν προτίθεται να κάνει ξανά. Μάλιστα, το κατάστημα απενεργοποίησε τόσο την ιστοσελίδα του όσο και τις σελίδες του στα social media και δεν απαντούσε σε τηλεφωνήματα. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όσα καταγγέλλει ο πελάτης, παρακάτω:
Το επόμενο βήμα ήταν να απευθυνθεί στην ίδια την πλατφόρμα ο πελάτης, όπως και έπραξε. Η απάντηση που έλαβε ήταν να καταθέσει μήνυση, με την εταιρεία ουσιαστικά να παραμένει άπραγη απέναντι σε μία απάτη που το κατάστημα φέρεται να έπραξε επανειλημμένως. Η Skroutz στο μεταξύ προέβη σε μία ανακοίνωση μέσω της οποίας απολογείται για το 365shop, η συνεργασία της με το οποίο τερματίστηκε, ενώ παράλληλα δίνει συμβουλές στους πελάτες για το πώς θα διεκδικήσουν αποζημιώσεις. Ακολουθεί η πλήρης ανακοίνωση της εταιρείας:
Ανακοίνωση Skroutz για περιστατικά εξαπάτησης πελατών
Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)
Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.
Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.
Leave a Reply
View Comments