Οι εφαρμογές που είναι αρχικά δωρεάν και στη συνέχεια απαιτούν συνδρομές ή αγορές εντός της εφαρμογής γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Ορισμένοι προγραμματιστές φαίνεται να κάνουν κατάχρηση αυτού του συστήματος, όπως επεσήμανε ο Jeff Johnson στο Twitter. Το φαινόμενο φαίνεται να επηρεάζει περισσότερο το macOS.
See also:https://t.co/9vmeE10wU4
— Jeff Johnson (@lapcatsoftware) April 12, 2022
Συγκεκριμένα, ο προγραμματιστής έφερε το παράδειγμα της εφαρμογής Gcalendar, η οποία είναι σήμερα η 40η εφαρμογή με τις περισσότερες δωρεάν λήψεις από το Mac App Store στις ΗΠΑ. Ωστόσο, εάν ο χρήστης δεν πληρώσει για την άδεια χρήσης που προσφέρεται μέσω μιας αγοράς εντός εφαρμογής, δεν θα μπορεί να επωφεληθεί από καμία λειτουργία, πόσο μάλλον από μια δοκιμαστική περίοδο. Παρόλα αυτά, η εφαρμογή βαθμολογείται με τέσσερα αστέρια, με αρκετές αρνητικές κριτικές που γράφτηκαν από πραγματικούς χρήστες.
Σχετικά με αυτό, ακολουθεί το σχόλιο του Johnson: “Αυτός ο προγραμματιστής έχει 9 εφαρμογές στο Mac App Store, οι οποίες φαίνεται να έχουν όλες το ίδιο “επιχειρηματικό μοντέλο”: δωρεάν λήψη, με αγορά εντός της εφαρμογής, αλλά την πρώτη φορά που ανοίγετε την εφαρμογή, χρειάζεται μια εφάπαξ προκαταβολική αγορά, διαφορετικά δεν λειτουργεί καθόλου. Χωρίς δοκιμή, χωρίς συνδρομή.”
Leave a Reply
View Comments