Εκτός από τα NFT, η Ubisoft αποφάσισε δραστηριοποιηθεί σε ένα ακόμη τομέα που ανθίζει, δηλαδή το cloud gaming, χωρίς όμως να ξεκινήσει μια νέα υπηρεσία. Κατά την έναρξη του GDC 2022, ανακοίνωσε τη νέα τεχνολογία για τα στούντιο ανάπτυξης, με την ονομασία Scalar, η οποία χρησιμοποιείται ήδη στα κεντρικά γραφεία της στη Στοκχόλμη και συμβάλλει στη γέννηση ενός νέου IP, πιθανότατα ενός τίτλου δράσης.
Το Ubisoft Scalar, αυτό είναι το όνομα της νέας τεχνολογίας, υπόσχεται να χτίσει τεράστιους κόσμους παιχνιδιών, με υποστήριξη ενός απίστευτου αριθμού στοιχείων, AI, προσομοιώσεων και πολλά άλλα. “Τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνολογία μπορούν να έχουν απεριόριστη υπολογιστική ισχύ”, αναφέρεται στην ανακοίνωση. “Με την τοποθέτηση ανεξάρτητων μικρουπηρεσιών στο cloud, το Scalar επιτρέπει στους προγραμματιστές να δρομολογούν ενημερώσεις και να βελτιώνουν μια υπηρεσία χωρίς να επηρεάζουν τις άλλες”.
Συγκεκριμένα, το Ubisoft Scalar θα επιτρέπει την εκκίνηση μιας ενημέρωσης του παιχνιδιού χωρίς να χρειάζεται να τεθεί το παιχνίδι εκτός σύνδεσης. Ο στόχος, όπως εξηγείται από την Ubisoft, είναι να καταργηθούν οι περιορισμοί για τους προγραμματιστές, επιτρέποντας σε όλα τα στούντιο ανάπτυξης να επικεντρωθούν στη δημιουργικότητα και να “σχεδιάσουν πρωτόγνωρες εμπειρίες παιχνιδιών”. Επομένως, θα είναι δυνατό να βλέπετε ένα DLC να παίζεται χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται να το κατεβάσετε, ή ένα patch ή μια ενημέρωση. Επίσης, νέα είναι η δημιουργία πραγματικών ανοιχτών κόσμων, που φιλοξενεί πολλούς παίκτες ταυτόχρονα. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο τρέιλερ της παρουσίασης του Scalar παρακάτω.
Προς το παρόν η Ubisoft δεν ήθελε να διευκρινίσει πώς θα πετύχει το Scalar σε όλα αυτά. Η τεχνολογία, τουλάχιστον προς το παρόν, θα είναι διαθέσιμη μόνο στα διάφορα στούντιο της εταιρείας, επομένως δεν πρόκειται για μια τεχνολογία που προορίζεται για “ενοικίαση” σε άλλα στούντιο.
Leave a Reply
View Comments