Με το God of War να έχει κυκλοφορήσει σε PC μόλις πριν από μερικές ώρες, ο creative director της Sony Santa Monica, Cory Barlog, αποκάλυψε σε συνέντευξή του ότι τα ίδια τα studios της εταιρείας την πίεσαν να λανσάρει τα παιχνίδια της σε PC.
Η ερώτηση που τέθηκε στον Barlog και οδήγησε στην απάντησή του αυτή, ήταν εάν στην απόφαση της Sony να κυκλοφορήσει τα παιχνίδια της για PC πρωταγωνίστησε η ομάδα του studio στη Santa Monica. Ο Barlog, λοιπόν, αποκρίθηκε ότι οι developers σε ολόκληρο το δίκτυο των PlayStation Studios της Sony, έπαιξαν το σημαντικότερο ρόλο στο να πειστεί η εταιρεία να κάνει την κίνηση σε PC.
“Νομίζω ότι η συλλογική προσπάθεια όλων των studios που έλεγαν ότι αυτή είναι μια καλή ιδέα. Θα έπρεπε να το εξετάζουμε αυτό. Εν τέλει, νομίζω ότι έφτασε στο κατάλληλο σημείο. Όταν είχαμε στείλει τόσες πολλές προτάσεις, (σ.σ. οι επικεφαλής) ήταν σε φάση: ‘Κουράστηκα να τα ακούω όλα αυτά. Εντάξει, θα το κάνουμε.’ Είναι μια διαδικασία. Ακόμα μαθαίνουμε ως εταιρεία και ως studios ξεχωριστά πώς να το κάνουμε αυτό και πώς θα είναι η διαδικασία και η στρατηγική.”
Επιπλέον, ο Barlog ερωτήθηκε για το αν η άφιξη του God of War σε PC θα συνεπάγεται πως το sequel του θα πρέπει να πραγματοποιήσει τη μετάβαση από PlayStation σε PC πιο γρήγορα, πράγμα στο οποίο απάντησε χαρακτηριστικά πως δεν έχε ιδέα. Πρόσθεσε πως για την ώρα εργάζονται σε ένα παιχνίδι κάθε φορά. Καταγράφουν το πώς τα πηγαίνει και αν η κίνηση είναι το καλύτερο που μπορεί να γίνει. Ακόμα, προσπαθούν ακόμα να αντιληφθούν για κάθε παιχνίδι αν έκαναν σωστή δουλειά και να χρειάζεται να βελτιωθούν σε κάτι, ώστε να γίνει καλύτερη δουλειά στο μέλλον. Όπως και να έχει, βέβαια, στο τέλος είναι απόφαση της ίδιας της Sony τι θα γίνει.
Το God of War είναι η τρίτη άφιξη first-party τίτλου της Sony σε PC, μετά τα Horizon: Zero Dawn και Days Gone, με την Uncharted: Legacy of Thieves Collection να είναι στα σκαριά.
Leave a Reply
View Comments