Πριν από μερικούς μήνες, η Krafton έκανε την κίνηση και έκανε το PUBG δωρεάν. Η κίνηση αυτή φαίνεται πως απέδωσε άμεσα καρπούς, αφού σύμφωνα με την εταιρεία το παιχνίδι έχει μεγαλύτερα έσοδα από τότε που έγινε η μετάβαση.
Με βάση όσα λέγονται στην αναφορά, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 61% σε PC, αποδίδοντας 82,3 εκατομμύρια δολάρια. Σε κονσόλες, το άλμα που σημείωσε το PUBG ήταν ακόμα πιο θεαματικό, με αύξηση 124% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 274% από το περασμένο έτος. Επιπλέον, ο μέσος όρος των ενεργών χρηστών σε μηνιαία βάση σχεδόν τριπλασιάστηκε από το τέταρτο τρίμηνο του 2021.
Το μοντέλο free-to-play φαίνεται πως είναι εξαιρετικά αποδοτικό για το είδος battle royale, με τα Fortnite, Warzone, Apex Legends και εσχάτως το PUBG, να το αποδεικνύουν περίτρανα. Η απόφαση για την εναλλαγή του τελευταίου φαίνεται τελικά πως δεν ήταν και τόσο δύσκολη απόφαση, με τα νούμερα να δείχνουν από τους πρώτους κιόλας μήνες ότι το πασίγνωστο battle royale έχει ακόμα ζωή.
Leave a Reply
View Comments