Το 2022 ήταν μια αδύναμη χρονιά όσον αφορά την κυκλοφορία αποκλειστικών προϊόντων Xbox. Αυτό παραδέχτηκε ο ίδιος ο Phil Spencer σε συνέντευξή του στο IGN, στην οποία αναφέρθηκε στο θέμα χωρίς να είναι πολύ μυστικοπαθής, αναλαμβάνοντας επίσης την ευθύνη για ό,τι συνέβη: “Η δέσμευσή μας απέναντι στους fans είναι να λανσάρουμε συνεχώς σπουδαία παιχνίδια που ο κόσμος μπορεί να παίξει στην πλατφόρμα μας, και χωρίς αμφιβολία το 2022 δεν είχαμε αρκετά από αυτά. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη γι’ αυτό, καθώς διευθύνω την επιχείρηση”.
Ο Spencer πρόσθεσε ότι παίρνει αυτή τη δέσμευση προς τους παίκτες πολύ σοβαρά και ότι, ευτυχώς, το 2023 έχει ξεκινήσει διαφορετικά. Επιπλέον, θα υπάρξουν δύο βασικοί τίτλοι για το Xbox και το Game Pass, δηλαδή το Starfield και το Redfall.
Ο Spencer εξήγησε επίσης γιατί πραγματοποιήθηκε το Developer Direct, όπου αποκαλύφθηκαν οι ημερομηνίες κυκλοφορίας των Redfall και Minecraft Legends, καθώς και η κυκλοφορία του Hi-Fi Rush. Σύμφωνα με τον ίδιο, ήταν σημαντικό να δώσει κάτι στους fans, μετά από μήνες που τους έλεγε να περιμένουν νέα.
“Διστάζω να δώσω πολύ μεγάλη πρόβλεψη, γιατί ξέρω ότι η κοινότητα δικαίως έχει κουραστεί λίγο να της λέμε απλώς “περιμένετε μέχρι”. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους ήταν ωραίο να μπορέσουμε να λανσάρουμε το Hi-Fi Rush κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, καθιστώντας σαφές ότι έχουμε πράγματα να λανσάρουμε.
Τον Νοέμβριο κυκλοφορήσαμε το Pentiment, το οποίο είναι ένα σπουδαίο παιχνίδι, αλλά έχουμε περισσότερα να δώσουμε. Όταν κοιτάζω το Minecraft Legends, όταν κοιτάζω το Redfall, τη δουλειά που κάνουμε στο Forza Motorsport και ένα από τα αγαπημένα μου franchises, το The Elder Scrolls Online…νομίζω ότι ήταν σημαντικό για εμάς να δείξουμε τα παιχνίδια και να δείξουμε τις ημερομηνίες. “
Leave a Reply
View Comments