Το οικονομικό μοντέλο παιχνιδιών όπως το Fortnite, Destiny 2, Lost Ark και πολλών άλλων συνήθως βασίζεται σε μικροσυναλλαγές αντικειμένων και συνδρομών. Η Microsoft προφανώς θέλει να ταρακουνήσει τα πράγματα με ένα διαφημιστικό πρόγραμμα για τα free-to-play παιχνίδια του Xbox.
Αυτή η αναφορά προέρχεται από το Business Insider, το οποίο αναφέρει ότι η Microsoft εξετάζει επί του παρόντος εταιρείες που θα μπορούσαν να παρέχουν μια τέτοια υπηρεσία. Όσο για το πώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί αυτό, οι πηγές έδωσαν παραδείγματα όπως διαφημιστικές πινακίδες δίπλα σε μια πίστα σε ένα παιχνίδι αγώνων. Αναφέρθηκαν και άλλες ιδέες όπως επώνυμα skins χαρακτήρων και βίντεο στο λόμπι, αλλά δεν επιβεβαιώθηκαν από τις ίδιες πηγές. Είπαν πάντως ότι αυτό ο νέος τρόπος διαφήμισης θα μπορούσε να είναι έτοιμος να εφαρμοστεί ήδη από το 3ο τρίμηνο του 2022.
Πρέπει να επισημανθεί ότι τα free-to-play παιχνίδια συχνά ήδη ενσωματώνουν μεταμφιεσμένες διαφημίσεις, ειδικά όσον αφορά το crossover περιεχόμενο. Για παράδειγμα, το Fortnite πρόσθεσε skins για τους Eivor και Ezio του Assassin’s Creed. Είναι ένας καλός τρόπος για τους λάτρεις του Assassin’s Creed να αναδείξουν ένα παιχνίδι που αγαπούν παίζοντας Fortnite, αλλά είναι επίσης προς όφελος της Ubisoft να αφήσει να χρησιμοποιηθεί η ιδιοκτησία της, επειδή θα μπορούσε να προκαλέσει το ενδιαφέρον άλλων παικτών.
Leave a Reply
View Comments