Eidos Montreal και Crystal Dynamics εργάζονται σε αρκετούς AAA τίτλους

Eidos Montreal Crystal Dynamics Embracer Group

Η Embracer Group ανακοίνωσε μόλις χθες την εξαγορά των Crystal Dynamics, Eidos Montreal και Square Enix Montreal, η οποία συνοδεύεται με μια δέσμη σημαντικών IP όπως το Tomb Raider, το Deus Ex, το Legacy of Kain και πολλά άλλα. Δεδομένου του μεγέθους της εξαγοράς, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι έχουν προκύψει πολλές απορίες και εικασίες, σχετικά με το τι επιφυλάσσει το μέλλον για αυτά τα studio και τα παιχνίδια τους.

Σύμφωνα με την Embracer Group, τα studio εργάζονται σε μια σειρά από «σημαντικά» επερχόμενα παιχνίδια. Μιλώντας κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης παρουσίασης και Q&A με επενδυτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Lars Wingefors, είπε ότι τα studio έχουν στα σκαριά μια «πολύ ενδιαφέρουσα σειρά» επερχόμενων παιχνιδιών, που βρίσκονται επί του παρόντος υπό ανάπτυξη, η οποία περιλαμβάνει παιχνίδια που βασίζονται σε «αγαπημένα franchises» καθώς και νέες πρωτότυπες IPs. Ένα από αυτά που ήδη γνωρίζουμε, είναι το νέο παιχνίδι Tomb Raider που ανακοινώθηκε πρόσφατα, το οποίο φτιάχνεται πάνω στην Unreal Engine 5.

«Προφανώς, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με το νέο παιχνίδι Tomb Raider. Αλλά δεν είναι μόνο το Tomb Raider. Είναι επίσης μια σειρά από πολύ σημαντικές AAA εμπειρίες που βρίσκονται στα σκαριά, και οι δύο είναι βασισμένες σε πολυαγαπημένα franchises που θα κατέχουμε, καθώς και σε πρωτότυπες IPs. Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον πλάνο.», δήλωσε ο Wingefors μεταξύ άλλων.

Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι ενώ τα επόμενα δύο χρόνια δε θα δούμε σημαντικές νέες κυκλοφορίες από studio όπως Eidos Montreal και Crystal Dynamics, δεδομένου του γεγονότος ότι τα projects τους βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο, το μέλλον μετά από αυτό, θα σηματοδοτείται από συναρπαστικές κυκλοφορίες από αυτές τις ομάδες ανάπτυξης.

«Το πλάνο είναι γενικά ευρύτερο, πάει πέρα ​​από αυτά τα δύο χρόνια. Θα υπάρξουν μερικά χρόνια τώρα που δε θα κυκλοφορήσουν τόσα μεγάλα νέα παιχνίδια, αλλά θα υπάρξουν μερικά καταπληκτικά πράγματα μέσα από αυτά τα studio κοιτάζοντας πιο μπροστά», είπε συγκεκριμένα.

Τέλος, στην ίδια παρουσίαση, ο επικεφαλής του studio της Eidos Montreal, David Anfossi, επιβεβαίωσε ακόμα ότι το studio έχει πολλά παιχνίδια στα σκαριά, με όλα να χτίζονται στην Unreal Engine 5.

Παίζω games από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Για εμένα αποτελούν ένα ιδανικό μέσο απόδρασης και νοσταλγίας. Ιδανική βραδιά: μάζωξη σε σπίτι με φίλους παίζοντας και τρώγοντας πολύ φαγητό.